لوازمیدکی دنا

خرید و فرو شانواع لوازم یدکی دنا

لوازمیدکی دنا

خرید و فرو شانواع لوازم یدکی دنا

  • ۰
  • ۰

بسیاری از دارندگان خودرو از اهمیت فیلترهای هوا چیز زیادی نمی دانند. عملکرد دقیق فیلتر هوا چیست؟ چگونه می تواند بر عملکرد خودرو تأثیر بگذارد؟ چه موقع فیلتر هوا باید تعویض شود؟ اینها سؤالات بسیار مهمی هستند که شخص باید از آن بخواهد تا از سلامت اتومبیل خود مراقبت کند. برای عملکرد خودرو ، فیلترهای هوا بسیار حیاتی هستند و سهل انگاری در نگه داشتن آن در شرایط مناسب می تواند باعث طولانی شدن عمر خودرو شما شود. بنابراین ، دانستن در مورد اهمیت فیلترهای هوا و چگونگی تأثیر آنها بر عملکرد ماشین شما بسیار مهم است. در اینجا چندین شاخصه کلیدی وجود دارد که به شما کمک می کنند.

عملکرد اصلی فیلتر هوا چیست؟

عملکرد اصلی فیلتر هوای اتومبیل اطمینان از زباله های عظیم مانند برگ ها ، اشکالات ، گرد و غبار ، زباله ها و سایر ذرات وارد سیستم های پیچیده موتور نمی شود. در درجه اول ، فیلتر هوا مانند ماسک آلرژی است که برخی افراد برای جلوگیری از ورود گرده ها به سیستم های خود در فصل بهار قرار می دهند. به همین ترتیب ، فیلترهای هوا وسایل نقلیه بیشتر از ورود به موتور جلوگیری می کنند و فقط هوای خالص را تسهیل می کند.

فیلتر هوا و عملکرد اتومبیل شما

فیلتر هوای موتور نیاز به تعویض بیشتر از هر زمان دیگری دارد. از آنجا که فیلتر شغل خود را انجام می دهد ، تمایل به جمع آوری مقدار زیادی زباله ، گرد و غبار و انسدادهای دیگر دارد. اینها می توانند مانع از جریان هوا برای موتور اتومبیل در حد مطلوب خود شوند. به عنوان مثال ، هنگامی که یک کیسه یا فیلتر خلاء کاملاً بسته بندی می شود ، موتور به دلیل کارآمد نبودن جریان 100٪ هوا کار نمی کند - این با فیلتر هوا اتومبیل شما یکسان است. در اکثر موارد ، فیلتر هوای مسدود شده یا کثیف ممکن است تا مسافت پیموده شده خودرو شما تا اندازه یک تایر فرسوده تأثیر نداشته باشد. اما مطمئناً می تواند قدرت موتور اتومبیل شما را کاهش دهد. در این صورت ، شما همچنان در همان شرایط به رانندگی اتومبیل خود می پردازید ، زیرا در نهایت کار شما شروع به کار می کند ، باعث ایجاد فاجعه بر سایر قطعات موتور می شود. به عنوان مثال ، به دلیل نسبت نامناسب هوا / سوخت ، ممکن است باعث خفگی موتور و در برخی موارد گرمای بیش از حد شود.

فیلترهای هوا

چه موقع فیلتر هوا را جایگزین کنیم؟

طبق توصیه کارشناسان وسایل نقلیه ، باید هر 4500 کیلومتر فیلتر هوا اتومبیل خود را تعویض کنید. با این وجود ، مانند هر پیشنهادی برای جایگزینی قسمت ، شما واقعاً نمی توانید تاریخ تعیین زمان تعویض فیلتر هوای خودرو را مشخص کنید.

عملکرد فیلتر هوا اتومبیل شما به عوامل زیادی بستگی دارد که شامل موارد زیر است:

عادتهای رانندگی شما
ماشین شما ساخته و مدل است
میزان آلودگی و میزان دود در منطقه شما
بنابراین ، صحیح است که بخواهید به طور مرتب چک های کامل اتومبیل را در فواصل منظم ترتیب دهید تا مطمئن شوید که فیلتر هوای ماشین شما تمیز است و بهینه عمل می کند.

قطعات خودرو Direct2u طیف وسیعی از قطعات با کیفیت بالا از جمله فیلترهای هوای خودرو را تأمین می کند ، که با مشخصات مشابه قطعات OE تولید می شوند تا بتوانند مناسب مستقیم برای قطعات OE باشند. در Auto Parts Direct2u ، قطعاتی را برای همه مارک های اصلی خودرو از جمله هولدن ، فورد ، هوندا ، فولکس واگن ، سوبارو ، هیوندای ، تویوتا و میتسوبیشی دریافت خواهید کرد.

  • ۹۸/۱۱/۲۱
  • ا لهه حسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی