لوازمیدکی دنا

خرید و فرو شانواع لوازم یدکی دنا

لوازمیدکی دنا

خرید و فرو شانواع لوازم یدکی دنا

  • ۰
  • ۰

با افزایش دور موتور و تولید اسب بخار ، تکنیک های معمولی مورد استفاده برای تعادل در میل لنگ ها ، موفقیت کمتری دارند. تست سخت برای تولید کنندگان موتور این است که چگونه می توان در اطراف این موانع عمل کرد تا تعادل میل لنگ را با دقت بیشتری مطابق با خواسته های توالی موتور خاص انجام دهد. این روشن می کند که چرا بسیاری از توسعه دهندگان موتور استراتژی و تکنیک های مختلفی را بررسی کرده اند ، به عنوان مثال ، تعادل بیش از حد / زیر ، و چرا آنها غالباً نقاط تفکر شدید هستند. تعادل میل لنگ همواره یک سازش است ، اما برای کنترل بهتر بر تعادل موتور مؤثرتر ، باید اصول اولیه فرایند متعادل سازی موتور را بدانیم.

 

لوازم یدکی سمند

 

تعادل دقیق مونتاژ چرخنده در هر فرم موتور حداکثر عملکرد و دوام است. میلگرد داغ معمولی وارد یک موتورخانه می شود و می گوید که آنها به مونتاژ چرخان آنها به 1 یا 2 گرم متعادل نیاز دارند. آنچه فکر می کنند شما باید انجام دهید این است که اطمینان حاصل شود که همه پیستون ها و میله ها در چند گرم از یکدیگر وزن دارند ، اما کیفیت تولید کنندگان خرده فروشی پس از خرده فروشی از همین حالا این کار را در کارخانه خود انجام می دهند. در کنار این قسمت تعادل ، مکانیک باید تأیید کند که بالاست های میل لنگ میل لنگ ، قدرت چرخشی و پاسخ دهنده ساخته شده توسط پیستون ها و میله ها را متعادل می کنند. با داشتن پیستون ها و میله های سبک امروز ، انجام این کار به طور معمول شامل جدا کردن جرم از بالاست های لنگ است. میل لنگ های سبک وزن با بالاست های کوتاهتر یا مونتاژهای چرخان با پیستون های بسیار سنگین و میله های اتصال ، ممکن است به ضخامت های فلزی تنگستن نصب شده در بالاست ها برای گسترش جرم نیاز داشته باشند.

 

"با اینچ بزرگ مکعب و دور زیاد دور اسب بخار قدرت واقعی می آید ، و وزن سیلندر ایجاد شده در آن مسیر به طور قابل ملاحظه ای بر تعادل موتور اثر می گذارد."

 

قطعات 206

 

جرم بالاست های میل لنگ میلگرد باید معادل 100 درصد جرم چرخان و 50 درصد جرم پاسخ دهنده باشد. تصمیم گیری در مورد مقدار جرم برای جدا کردن یا جدا کردن از تثبیت کننده های میل لنگ ، نیاز به اندازه گیری بیشتر قسمتهای بخش در مونتاژ چرخان به طور جداگانه در مقیاس دقت دارد. مچ بندها ، قفل های چوب ، حلقه ها ، پیستون ها و قسمت انتهایی کمی از میله های پیوندی بالا و پایین می آیند و توده پاسخ دهنده مجمع دوار را درگیر می کنند. 5 تا 10 گرم اضافی معمولاً به جرم پاسخ دهنده اضافه می شود تا سنگینی روغن موتور را نشان دهد.

  • ۹۹/۰۲/۱۳
  • ا لهه حسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی