لوازمیدکی دنا

خرید و فرو شانواع لوازم یدکی دنا

لوازمیدکی دنا

خرید و فرو شانواع لوازم یدکی دنا

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اگر چند ابزار ، علاقه به انجام یک کار خوب و لذت بردن از یک چالش دارید ، تعمیرات بسیار کمی در ماشین وجود دارد که می توانید خودتان آن را انجام دهید. با موفقیت با اتمام تعمیر ، شما یک احساس دستاورد به شما می دهد - و در هزینه شما پس انداز می کند. و شما به خودی خود نیستید ، هزاران نفر از مردم الهام گرفته اند از تلویزیون MOOG. این مکان مناسب برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه انجام کارهای معمول تعمیر و نگهداری اتومبیل است. ما برخی از تعمیرات رایج اتومبیل ها را گرد آورده ایم و آنها را به عنوان مشاغل اساسی و پیشرفته تر دسته بندی کرده ایم.

تعمیرات اساسی ماشین:
تغییر روغن
 
روغن برای روانکاری صاف موتور شما ضروری است. با این حال ، باید به طور مرتب تغییر یابد (طبق توصیه سازنده خودرو شما اما معمولاً در حدود هر 10،000 کیلومتر برای یک ماشین بنزینی یا هر 15000 کیلومتر برای ماشین دیزل) برای حذف آلودگی هایی مانند خاک ، روغن اکسید شده و ذرات فلزی که ساخته می شوند با گذشت زمان مهم است که در همان زمان فیلتر روغن خود را جایگزین کنید (بخش بعدی را ببینید) برای محافظت بیشتر از موتور خود.

تغییر فیلترها
 
فیلترها موتور و کابین شما را از آلودگی و آوار محافظت می کنند. تمیز کردن یا تعویض آنها بطور مرتب از اهمیت برخوردار است زیرا فیلتر مسدود شده یا آسیب دیده می تواند منجر به ذرات فیلتر نشده موتور یا کابین شما با عواقب احتمالی جدی شود.
چهار نوع فیلتر اصلی عبارتند از فیلترهای سوخت ، فیلترهای روغن ، فیلترهای هوا و فیلترهای کابین. برای اطلاعات بیشتر در مورد تغییر فیلترهای خودرو ، وبلاگ Champion را بخوانید.

تعویض شاخه ها
 
شمع های جرقه می توانند تا 140،000 کیلومتر دوام داشته باشند ، اما به دلیل ولتاژ زیاد به طور مداوم (هر چیزی از 20،000 تا 100،000 ولت) می توانند بشکنند. خوشبختانه ، آنها جایگزین آسان هستند. کتابچه راهنمای خود را برای فاصله جایگزینی توصیه شده بررسی کنید.

برف پاک کن های صفحه شیشه ای
 
حتی تیغه های برف پاک کن با کیفیت بالا می توانند به دلیل عوامل محیطی از جمله نور خورشید ، روغن ، بقایای هوا و رطوبت از بین بروند ، متخصصان برجسته توصیه می کنند جایگزینی برف پاک کن را هر 1-2 سال یکبار انجام دهند.
تعمیرات پیشرفته
تغییر لاستیک به اجزای فلزی
 
جایگزینی اجزای لاستیک به فلز ، مانند بوش ، می تواند کاری طولانی و چالش برانگیز باشد. بوته ها در قسمت های مختلف سیستم تعلیق و فرمان از جمله بازوهای کنترل ، میله های تثبیت کننده ، کمک فنر و مجهز به بند و همچنین اتصالات موتور و گیربکس استفاده می شود. بوته های فرسوده امکان تماس با فلز را فراهم می آورند ، استرس را روی قسمت های متصل شده و به طور بالقوه باعث آسیب رساندن اجزا می شوند. تعویض بوش ممکن است ساده ترین راه حل به نظر برسد ، اما اغلب آنها به یک آستین فلزی فشرده می شوند و برداشتن آنها دشوار است. شاید تعویض قسمتهای اطراف بوش آسان تر باشد ، به خصوص اینکه یک بوته فرسوده نشان می دهد که خود قطعات فرسوده می شوند. اگر تصمیم دارید فقط بوته ها را تعویض کنید ، توصیه می شود برای نتیجه ای دقیق و حرفه ای از ابزارهای اختصاصی کار مانند پرس هیدرولیک استفاده کنید. علاوه بر این ، به دنبال بوته های پلی اورتان باشید ، زیرا اینها معمولاً ارزان تر از لاستیک های اصلی هستند ، به علاوه در طول عمر طولانی تر نسبت به محیط زیست مقاوم تر هستند.

در حال تغییر میله آهنگ به پایان می رسد
 
همچنین به عنوان انتهای میله کراوات شناخته می شود ، انتهای میله آهنگ از دو قسمت اصلی تشکیل شده است. انتهای میله ردیاب داخلی (همچنین به عنوان میله محوری شناخته می شود) به قفسه فرمان وصل شده است ، و انتهای میله پیست بیرونی به هر پایه جلو به پیچک فرمان متصل است. تنها هدف از پیست اتصال این است که دو سرپیچ چرخ جلو را به هم متصل کنید به گونه ای که وقتی راننده چرخ فرمان را چرخان می کند ، هر دو چرخ جلو نیز با همان مقدار به همان صورت چرخانده می شوند. میله های پیگیری باید به اندازه کافی انعطاف پذیر باشند تا فرمان و گزاف گویی چرخ ها و وسیله نقلیه هنگام رانندگی در طول جاده انجام شود. به همین دلیل است که هر انتهای میله آهنگ از طرحی از سوکت و توپ استفاده می کند تا بتواند ضمن حفظ یک اتصال محکم ، همه جهت ها را تغییر دهد. این اتصالات توپ و سوکت با گذشت زمان از بین می رود و نیاز به تعویض دارد. خوشبختانه ، این یک کار نسبتاً ساده برای یک مکانیک واجد شرایط است.

تغییر آرزوها
 
استخوان آرزو در نقاط محوری یا اتصالات سیستم تعلیق شما قرار دارد. انتهای خارجی با استفاده از اتصال توپ به مونتاژ چرخ وصل می شود و انتهای داخلی از طریق بوش به شاسی پیچیده می شود. این امر با بالا آمدن یا پایین آمدن چرخ ، باعث افزایش چرخش استخوان می شود. بیشتر بوته های میلگرد از لاستیک ، نایلون یا پلی اورتان ساخته شده اند که به دلیل مسافت پیموده شده ، تغییر دما و سایر عوامل محیطی می توانند به مرور زمان از بین بروند. اگر توجه داشته باشید که نیاز به جایگزین کردن بوته های میلگرد خود دارید ، احتمالاً جایگزین کردن کل آرایش را آسانتر و سریعتر خواهید یافت.

تغییر بازوهای کنترل
 
بازوهای کنترل را می توان در سیستم تعلیق جلو یافت. آنها قاب ماشین را به گره فرمان هدایت می کنند ، به عبارت دیگر مونتاژ که چرخ جلو را نگه می دارد. انتهای وصل شده به قاب خودرو از بوته های لاستیکی انعطاف پذیر استفاده می کند ، بنابراین چرخ های جلو می توانند به سمت بالا و پایین بچرخند زیرا چرخهای جلو در هنگام عبور از برجستگی در جاده قرار دارند. انتهای دیگر بازوی کنترل ، اتصالات توپ (شکل زیر است). هنگام تعویض بازوی کنترل ، ارزش این را دارد که ببیند آیا شما نیاز به جایگزین کردن کل قطعات یا فقط بوته های فرسوده دارید.


تغییر اتصالات توپ
 
اتصالات توپ چرخهای جلو اتومبیل را از طریق بازوهای کنترل یا میلگردها به سیستم تعلیق آن متصل می کند (به بالا مراجعه کنید). حتی اگر آنها به طول بیش از 150،000 کیلومتر دوام داشته باشند ، به دلیل پشتیبانی از وزن خودرو در هنگام رانندگی در جاده های ناهموار ، می توانند زودتر از بین بروند. کارشناسان توصیه می کنند هر دو اتصالات توپ را به طور همزمان تعویض کنید ، زیرا اگر یکی از این کارها شکست خورده باشد ، شانس خوبی وجود نخواهد داشت که مدت ها قبل از دیگری نباشد.

لوازم یدکی دنا
تغییر میله های پیوند دهنده
 
نوار پیوند تثبیت کننده پشتیبانی ساختاری را فراهم می کند که هنگام چرخش سخت از شما محافظت می کند. بدون نوار پیوند دهنده (کاملاً عملکرد) لرزشگیر ، احساس می کنید که اتومبیل شما در حال چرخش است زیرا وزن خودرو به سمت چرخش خم می شود. پیوند نوار تثبیت کننده با توزیع مجدد وزن خودرو ، کشش مناسب را در هر چهار لاستیک تضمین می کند. کارشناسان توصیه می کنند هر زمان که تراز چرخ یا هر کار را با سیستم تعلیق انجام دهید ، نوار پیوند تثبیت کننده خود را بررسی کنید.

  • ا لهه حسینی
  • ۰
  • ۰

با افزایش دور موتور و تولید اسب بخار ، تکنیک های معمولی مورد استفاده برای تعادل در میل لنگ ها ، موفقیت کمتری دارند. تست سخت برای تولید کنندگان موتور این است که چگونه می توان در اطراف این موانع عمل کرد تا تعادل میل لنگ را با دقت بیشتری مطابق با خواسته های توالی موتور خاص انجام دهد. این روشن می کند که چرا بسیاری از توسعه دهندگان موتور استراتژی و تکنیک های مختلفی را بررسی کرده اند ، به عنوان مثال ، تعادل بیش از حد / زیر ، و چرا آنها غالباً نقاط تفکر شدید هستند. تعادل میل لنگ همواره یک سازش است ، اما برای کنترل بهتر بر تعادل موتور مؤثرتر ، باید اصول اولیه فرایند متعادل سازی موتور را بدانیم.

 

لوازم یدکی سمند

 

تعادل دقیق مونتاژ چرخنده در هر فرم موتور حداکثر عملکرد و دوام است. میلگرد داغ معمولی وارد یک موتورخانه می شود و می گوید که آنها به مونتاژ چرخان آنها به 1 یا 2 گرم متعادل نیاز دارند. آنچه فکر می کنند شما باید انجام دهید این است که اطمینان حاصل شود که همه پیستون ها و میله ها در چند گرم از یکدیگر وزن دارند ، اما کیفیت تولید کنندگان خرده فروشی پس از خرده فروشی از همین حالا این کار را در کارخانه خود انجام می دهند. در کنار این قسمت تعادل ، مکانیک باید تأیید کند که بالاست های میل لنگ میل لنگ ، قدرت چرخشی و پاسخ دهنده ساخته شده توسط پیستون ها و میله ها را متعادل می کنند. با داشتن پیستون ها و میله های سبک امروز ، انجام این کار به طور معمول شامل جدا کردن جرم از بالاست های لنگ است. میل لنگ های سبک وزن با بالاست های کوتاهتر یا مونتاژهای چرخان با پیستون های بسیار سنگین و میله های اتصال ، ممکن است به ضخامت های فلزی تنگستن نصب شده در بالاست ها برای گسترش جرم نیاز داشته باشند.

  • ا لهه حسینی